Her hører du til

Velkommen

Humlebæk Skole er en traditionsrig skole, som daterer sig helt tilbage til 1907.

Vi er en integreret del af byens liv, og her kommer børn, unge og voksne også uden for skoletiden og benytter skolens inspirerende miljø. Vi er præget af et stort og aktivt forældreengagement.

Skolen har to afdelinger, en indskolingsafdeling tæt på både skov og strand og tæt på det lille hyggelige fiskeleje Sletten.

Udskolingsafdelingen ligger flot placeret op til marker, eng og levende hegn. Et veludviklet stisystem forbinder de to afdelinger, og vi bruger vores fantastiske lokalområder aktivt og inddrager både natur og kultur i undervisningen. Begge afdelinger ligger geografisk centralt placeret i Humlebæk med kort afstand til Humlebæk station.

Sammen skaber vi et fagligt og inspirerende læringsmiljø båret af stærke relationer, tydelige ambitioner og dannelse, der udvikler den enkelte elev fagligt og personligt samt bidrager til et stærkt fællesskab.

Vi har et læringsmiljø med højt til loftet og et forpligtende fællesskab baseret på trivsel, glæde og selvværd.
Vores tre værdier – ambition, dannelse og fællesskab – er fælles pejlemærker, der sikrer de bedste forudsætninger for elevernes videre uddannelse.

Som arbejdsplads arbejder vi løbende på at udvikle os. Vi er nysgerrige og ambitiøse på vores elevers vegne og optaget af at skabe de bedste rammer og den bedste læring for vores elever.

Rigtig hjertelig velkommen til Humlebæk Skole

Hans Frøslev Jensen